maandag, februari 08, 2010

Vlaamse Canicross Federatie

Gisteren was ik al om 0945hr "present" in St-Andries, op de mooie locatie van het "domein Mary Tudor".
Op het programma van de Vlaamse Canicross Federatie:
  • algmene vergadering (meegedaan. Plooien werden gladgestreken, vragen kregen antwoorden.)
  • wandeling (niet meegedaan. Te koud en nat buiten, te gezellig binnen.)
  • eten & drinken (meegedaan. tWas betaald, kmoest wel.)
  • taart (meegedaan. BMI en gewicht is toch naar de kl...)
  • Augustijn (meegedaan. Opgedrongen door de slechte moaten. Francis DJ heeft me in ieder geval niet tegengehouden)
  • blijven hangen (meegedaan, schuld van Steven & Sofie, toffe avond dank u wel)
Eén van de hoogtepunten, de VCF beloonde de trouwe canicrossers met een geschenk. Een mooie en praktische vest zal ervoor zorgen dat de atleten van de Vlaamse Canicross Federatie van verre zullen gezien worden.

kSta er ook op samen met Cosmo. Zoals gewoonlijk achteraan (ook op wedstrijden), verstopt achter er een brede gespierde rug. Cosmo staat op een verhoogje maar zelfs dat podiumke was te laag om hem op de foto te krijgen. Hem vooraan tussen de andere honden zetten was geen optie. Dan waren we nu nog altijd aan het proberen om een foto te nemen.

Eén negatief puntje.  In Zedelgem werd de omgeving van mijn auto mooi verlicht (weliswaar ongevraagd). tKwam uit zo'n grijs bakske op een paal. tIs niet omdat ik nu een cursus digitale fotografie volg dat de flikken politie mij moet beginnen te "trekken". Om mij skone en skerpe foto's te tonen?

3 opmerkingen:

geert zei

ik ken iets goed tegen die ongewenste verlichting (het noem trager rijden, maar 't is niet simpel ;-) )

Steven zei

We kunnen niet altijd op streng sportdieet staan hé ;)

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Ik zie je nog net ! Cosmo daarentegen...