zondag, juli 22, 2012

Nog ne keer

Gisteren deelgenomen aan een BBQ en heb weeral teveel worst en ander "heropgewarmd" dood vlees tot mij genomen. Ook met de verschillende, vlot binnen lopende dranken had ik blijkbaar weinig problemen.

Mijn eega zegt dat "'t zijn mijn slechte moaten" een al lang voorbijgestreefde uitvlucht is. Maar 't waren mijn slechte moaten niet! 't Was in familiekring. 't Was dus de schuld van mijn slechte familie!!!

Maar nu is 't gedaan. Terug gaan sporten en soberder gaan leven. Alleen nog de geschikte startdatum vinden en we zijn vertrokken.

Nutteloze weetjes. (alhoewel)
belangrijk noot: komt niet van mij (ik wist het al) maar het staat in een gerespecteerde kwaliteitskrant!


Het Nieuwsblad over sperma:
Om je huid te verzorgen:
er zijn heel veel beautymerken die producten lanceren die sperma bevatten. Het zaad bevat immers heel krachtige antioxidanten. Wil je het zelf eens proberen, schaf je dan enkele crêmes van het Scandinavische merk Skinscience of Cmen Beauty aan. Geef je niet graag geld uit aan verzorgingsproducten maar wil je er wel steeds stralend uitzien, dan hoeven we vast geen tekeningetje te maken bij wat je aan je partner moet vragen.

Gisteren gaan Brusselen (met den trein). Niet naar het defilé maar naar Bozar (Sense of place) , Grote Markt, Poechenelle café (vlakbij Manneke pis)
Toch raar dat al die buitenlandse toeristen met hun nationale monumenten als de Eifeltoren, het vrijheidsstandbeeld ... onze halve meter hoge nationale trots komen fotograferen.


Een fotootje.



Geen opmerkingen: