dinsdag, juli 24, 2012

Datum gevonden!!!

Datum gevonden!
De startdatum om terug intensiever te sporten en mijn kilooz naar beneden te krijgen is gevonden. 
Op 02 augustus 2014 begin ik eraan. Te snel en te geweldig erin vliegen is onverstandig en ongezond zoals we allemaal weten. :-)) Langzaam het ene opbouwen en het andere afbouwen. Ik zal op regelmatige tijdstip mijn progressie "bloggen". Nu staat de teller op 96,5. Dagelijks een foto van mezelf op de bascule (in adamkostuum) als bewijs is door mijn eega afgeraden. Haar doorslaggevend argument was:"De 3 toevallige bezoekers van uw pagina zouden wel eens definitief kunnen afhaken". Daarom , enkel de cijferkes. ;-)
1ste activiteit, donderdag eetfestijn op 't werk ter gelegenheid van een vertrekker.



Nutteloze weetjes: Het Nieuwsblad over sperma!



Om codetaal te schrijven
Tijdens Wereldoorlog I ontdekte een Brits spion, een zekere Walter Kirk, dat de Britse hoge piet Walter Cumming - what’s in a name – had ontdekt dat sperma ook kon dienen als onzichtbare inkt. 'De geheime dienst is verrukt dat de met sperma geschreven tekst zelfs onzichtbaar blijft na blootstelling aan jodiumdampen’, schreef de man in zijn dagboek. Naar verluidt kan de boodschap uitsluitend gelezen worden onder een UV-lamp.

Geen opmerkingen: