vrijdag, mei 27, 2011

Lenske gekocht

Om mijn bescheiden hobby als amateurfotograaf nog een beetje beter te kunnen uitoefenen is mijn laatste aanwinst de Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G geworden.


Niet dat ik nu een ezelke heb die geld schijt, integendeel, kheb er eentje die geld vreet. Tis een 2dehands lenske maar niettemin, in goede staat en met weinig gebruiksuren op zijne teller.

Mogelijk krijg ik de kans om op de fandag van Club Brugge en op de Brugse metten (tegen Leverkussen) langs de lijn te mogen fotgraferen. Gelijk ne nechten!

Morgen naar Brussel voor een weekendje. Zaterdag wandelen (ok), winkelen (van moeten), eten (graag) en ne café (no problemo). Hopelijk ne café met een groot TV-scherm zodat ik de finale van de champions league kan zien. 
Zondag uitslapen, ontbijten en naar de 20 km van Brussel gaan kijken. Supporteren en foto's trekken. Als ge mij ziet vergeet dan niet te lachen en skoon te kijken. 't Lenske mag nog zo goed zijn als ge niet skoon lacht kan het gene skone foto zijn. 

Muzikale parelkes:


Mijn grote favorieten: Eels!

2 opmerkingen:

geert zei

is da een goed merk, 'Nikkor'? :-))
(uitgevonden door ne neger, zekerst ...)

Bon, waar spreken we af op de fandag van Club?

De Nico zei

Waarom heb je eerst geen schoenplaatjes gekocht ???!!!!