maandag, mei 30, 2011

20km van Brussel


Gisteren met de 2 dochters, Laura en Kathy, van een weekendje Brussel genoten. Hun wederhelft was er ook bij, ik had dus steun bij het opzoeken van een café/restaurant met TV. 't Was namelijk Barcelona tegen een ander clubke. (Aanrader: Brussels Grill aan de Naamse poort).

Tussen haakjes, iedereen spreekt vol lof over Messi (terecht), maar zonder Iniesta en Xavi ... pure klasse die 2!

Ook kunnen genieten, als toeschouwer, portrettentrekker en vooral als bewonderaar van de grote bende lopers op de 20km van Brussel.
Iedereen ne dikke proficiat.
Een paar bekende bloggers/faceboekers gezien, helaas te laat om ne foto te nemen.
Als loper besef je gewoon niet wat een massa van 30000 lopers betekent.
Ze zien passeren gedurende meer dan 15 minuten gaf mij een toch een heel ander beeld.
Chapeau voor de organisatoren.


Maar ook diepe bewondering voor de voorlopers. Sportievelingen die anderen ook laten meegenieten van dit prachtig evenement. Sportmensen met de juiste attitude die hun eigen ambitie laten voor wat het is en meelopen met als enige doel: iemand anders gelukkig maken. respect en mijne hoed af.


@Geert: ik hoop op de fandag. Tot nu toe wacht ik op de goedkeuring. Als ik ga dan moogt ge gerust zijn, ik zal je zeker op de gevoelige plaat vastleggen en verkopen voor veel geld.
@den Nico: eerst ga ik met mijn nieuw lenske, de Nikkor, jullie schoenplaatjes trekken en dan de goeie kiezen en kopen.

1 opmerking:

geert zei

hebt ge 't gehoord .... Messi komt naar Brugge!
(ok, als toerist voor een verlengd weekend, maar toch ... ;-) )