maandag, januari 10, 2011

IVAC & KFCI

't Was (weeral) een druk weekend.
Bij KFCI was er op zaterdag het zeer geslaagd indoor tornooi + de jeugdwedstrijden tegen Diksmuide en op zondag was er in de voormiddag opnieuw nationaal jeugdvoetbal en in de namiddag was er KFCI vs Wielsbeke.
Op zaterdagmorgen 0800hr was ik ook present om een handje toe te steken bij de jaarlijkse BreakFastRun van IVAC. En dankzij mijn "slechte moaten" was het telkens redelijk laat eer ik naar mijn bedstede kon trekken.
Enkele van mijn "slechte moaten" hebben mij kunnen overhalen om volgende zondag (aftrap om 0845hr!!! hoe komen ze erop) terug de voetbalshoes aan te trekken.

Maar nu is het gedaan. Ik begin terug op de voeding te letten en zal me terug eens klaarzetten om ... iets te doen. De Leffeloop in Markegem is een goed begin zou ik zo durven zeggen.
Zaterdagavond na een geweldig indoortornooi en na de noodzakelijke opkuis zijn we nog eens langsgegaan bij Luc, houder van ons lokaal. Daar staat een goeie biljardtafel en aangezien we redelijk overweg kunnen met ballekes was een matchke op het groene laken niet ver weg. Henk, jeugdvoorzitter, (bewonder hem op de foto hierboven) heeft daar voor een primeur gezorgd. Voor het eerst in zijn leven scoorde hij een zuivere, winnende hattrick. Uit puur contentement liep hij "in een recordtempo" een paar keer rond den stoottafel, high fives uitdelend aan iedereen die hij tegenkwam. Sommige "hoge vijven" kwamen zelfs op het gezicht terecht van enkele verbouwereerde toeschouwers die niet vlug genoeg hun polleke omhoog staken.
'k Denk dat hij ook eens onder den tafel is gedoken. Na de fameuze ereronde - de ontnuchtering. Henk had, niet voor de eerste keer, weeral zijn jeansbroekske "geskeurt". Fabrieksfout probeerde hij nog ... neenee. Zo wil ik nog dikwijls verliezen.

Ballenjongens

KFCI vs Wielsbeke

De ontbijtrun bij IVAC.
Als velen nog in bed liggen waren de IVACers al op pad om hun kilometerkes te consumeren. Ik kon jammergenoeg niet meelopen aangezien ik moest helpen in de kantine en ook nog foto's trekken. Na de run konden we allemaal genieten van een heerlijke ontbijttafel.
We hadden zelfs het bezoek van een Ghostrunner!

Vriend en ouderdomsdeken Jerome was er natuurlijk ook weer bij. (zie foto hieronder) Hij is mijn grote motivator want telkens als hij mij ziet heeft hij wel wat peptalk voor mij. "Ge zoe betere ook een bitje loopn met uwen dikken buk!"
'k Zat naast hem aan de ontbijttafel. Ik wilde nog wel een pistoleetje of 2 meer eten maar de strenge blik van Jerome sprak boekdelen en ik durfde niet meer.

BreakFastRun 2011

2 opmerkingen:

geert zei

die Jean gaat je nog op het rechte pad krijgen ...

Chris zei

cya in Markegem City !;-)