vrijdag, januari 14, 2011

apeupret just

6km - 38' - 9,47km/hr


vandaag nog maar eens een duurloopke gedaan, iets meer dan gisteren maar ook iets trager. 't Is al geleden van 06 september 2010 dat ik nog eens 2 dagen na elkaar heb gelopen.
 
'k Had geen chrono/uurwerk bij mij, enkel het uur van vertrek en van thuiskomst kende ik. 't Is dus ongeveer, een schatting maar aangezien ik in zulke omstandigheden altijd iets minder reken -kwa afstand en ik ken het parkoer- dan ben ik best tevreden over mijn heroptreden.
Mijn gewicht daarentegen mindert niet, integendeel. Ik weet dat spiermassa zwaarder weegt dan vetmassa maar als dat bij mij zich zo zal evolueren dan ziet het er niet goed uit. Er is nogal wat dat kan "spier" worden.

  Muzikaal parelke: Dobie Gray - The IN Crowd met clip uit Quadrophenia.

2 opmerkingen:

Cremke zei

Kwam al eens naar een canicross kijken, maar dan liepen jullie solo. Vind die nieuwe foto met die groepsstart wel leuk.

Steven zei

Wel, zijt ge terug stilgevallen? :p