vrijdag, januari 21, 2011

Cross Francy Hofkens te Ieper

6km - 35'19" - 10,2km/hr

Neje Steven, 'k ben niet stilgevallen! Ne echte cross gelopen te Ieper ('t was meer glijden en ploeteren).
't Was wel ne kleine (grote) afgang. Na ronde 1 (van de 4) zat ik er al goed door. Zonder spikes is het echt niet te doen. Ook zonder enige vorm van training is het niet te doen. Vorig jaar liep ik nog 5 minuten sneller op dezelfde omloop! (30'06", 11,96 km/hr!) Het is daar een zeer selectief parkoer. Helemaal niet plat en er is altijd slijk, modder en water. Tot ver boven de enkels in het slijk zitten ploeteren. Francis was ook van de partij. Als supporter. Hij riep naar mij, waarschijnlijk om mij aan te moedigen, maar het fijn lachske deed mij toch vermoeden dat hij aan het denken was:" wat is den diene zwaar aan het afzien". :-)

Markegem (Leffeloop) zit er niet in. In de voormiddag shotten (om 0900hr) tot 1300hr en in de namiddag moet ik gaan "Nieuwjaren". Er zal dus niet gelopen worden, de Leffe daarentegen zal er wel zijn.

2 opmerkingen:

Cremke zei

Veel bloggers hebben nogthans Leffe-voorraad ingeslagen

Steven zei

Allez, ge hebt het jaar goe ingezet :) Nog efkes doorbijten en ge loopt terug als vanouds! Geef maar gas! :)