zondag, september 19, 2010

Ongelooflijk

't Is raar maar vroeger had ik tijd om bijna iedere dag onzin te plaatsen op deze blog. Nu zitten er bijna 2 weken tussen een schrijfsel en ik moet mezelf nog forceren. De "passie voor het voetbal" heeft weer een enorme hap van mijn niet professionele tijd in beslag genomen. ( deze zin lijkt wel uit een slecht, niet verkopende roman te komen, 'k laat hem staan)

'k Ga subiet gaan lopen (als 't niet gaat regenen in tussentijd) en ik hoop dat ik mijn prestatie redelijk rap kan bloggen. Dan kan iedereen zien/lezen (2 man en ne paardekop) hoe slecht mijn conditie momenteel is. In feite kan mijn conditie niet slecht zijn want iets dat ge niet hebt kan ook niet slecht zijn ... zegt de logica.

Deze namiddag zou ik nog een paar actiefoto's moeten nemen van de1ste ploeg van den KFCI. Hopelijk is er actie te zien. Daarna een verjaardagsfeestje van Achilles!

Bijna alle jeugdploegen van KFCI doen het goed. De resultaten maar vooral hun voetbalspel zijn positief en mooi. De problemen die er zijn worden pas echte problemen als we geen oplossing hebben. Maar we hebben de oplossingen dus zijn er ook geen problemen!

1 opmerking:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

ongelooflijk waar ...dat van die problemen , anders alles oké lees ik hier (heb wel bijna 20min nodig had om al jou logs ,in te halen, shame on me ,maar ik vind dat dagen 30 uren zouden moeten worden) veel grtjes