zondag, september 19, 2010

Foto's KFCI - Koksijde

Dag Jan (Robbie)

hieronder de foto's die je kan gebruiken voor de affiches. Als ze de goedkeuring krijgen natuurlijk. De volgende keer probeer ik het met meer tijd. Door de afwisseling zon/schaduw was het niet eenvoudig om altijd de juiste belichting te hebben. Alléé voor ne amateur als ik was het niet simpel. Met mijn klein lenske was het ook niet eenvoudig om de atleten in close up te krijgen. Ge ziet maar wat ge ermee kunt doen.

Klik op de foto om alle foto's te bekijken en eventueel te downloaden. Gratis en voor niks! De "originele" foto's heb ik nog. Deze hieronder heb ik moeten converteren. Er stonden teveel zwaargewichten op, ook den portrettentrekker heeft er last van. :-)

KFCI - Koksijde 19sep2010

1 opmerking:

koen zei

dag etienne, wanneer is de canicross van oostende ? ik zal nog eens meedoen met mijn jack-russel. Hoe is het trouwens met jouw prachthonden ? cheers