dinsdag, september 07, 2010

Izegem koerse

Gisteren: 7.75km - 46'17" - 10km/hr
Vandaag: 9.6km - 1hr1'02" - 9.44km/hr

2 dagen na elkaar kunnen trainen. Een luxe. Voorlopig traag en rustig, meer moet dat niet zijn.

7 septembers in van vroeger:


Muzikaal parelke: Aangzien ik morgen terug op de schoolbanken ga zitten kan ik maar 1 ding zeggen:"school is cool!"

Op donderdag 09 sep is het weer hoogdag in Izegem. Zeg maar onze nationale feestdag. De beroepsrenners zullen het centrum weer onveilig maken. De Izegemnaren (en ook andere ...naren) zullen de cafés onveilig maken. Ter gelegenheid van dit evenement runt KFCI een gelegenheidscafé. In de Roeselaarsestraat, op ongeveer 200m van de aankomst. Kom maar af, ge zult niet alleen zijn. Voor 't zekerste heb ik verlof genomen, den dag erna ook.

4 opmerkingen:

geert zei

ik vond school eerder "koel", maar ieder 't zijn hé!
Ik wens je een geweldife ontnuchteringsdag toe (da's die 2de van je verlof ;-) )

De robby zei

Het was aangenaam u te ontmoeten op Izegemkoerse in het barke van KFC - Izegem . Wel jammer dat wij u zo weinig ontmoeten op uw blog
:-))

De Nico zei

Sorry,
de Robby moet zijn De Nico ...

Stefaan zei

Ik kan begrijpen dat U uw naam niet meer kent na Izegem Koers! :-)