woensdag, september 07, 2011

België vs USA

Gisteren was ik aanwezig op de wedstrijd België - USA (1 - 0). Een povere wedstrijd die alleen in de 2 helft een beetje aktie bezat. 'k Heb ook de samenvatting gezien op TV. Chapeau voor de makers ervan. Je zou zeggen dat het nog allemaal meeviel ... niet dus.

Gelukkig was er nog de aanwezigheid van beloftentrainer Xavier L, jeugdvoorzitter Henk G en scout Jurgen G. Met die gasten is het plezant om ne keer één pintje te gaan drinken. Alhoewel, de organisatie profiteert er nogal van en het smaakt naar ... NA? (duur voor een plastieken bekertje slecht bier)

Wind en regen, dat was de enige constante op niveau. Voor één keer had ik medelijden met de fotografen en was ik blij dat ik in de tribune zat en niet langs de lijn.

Mijn volgende fotosessie is zaterdagavond te Lendelede voor een concertoptreden van de BassCats.
Mijn vuurdoop want fotograferen in een donkere, rokerige en met spots behangen ruimte heb ik nog niet gedaan.

1 opmerking:

gwendolyne zei

Toi toi toi zaterdag!