zaterdag, juli 23, 2011

Koester het lopen, loop voor Koester

Graag maak ik een beetje reclame voor collega-loper Feddy Wallaert van IVAC. hij pakt uit met een origineel verjaardagsfeesteje.

Koester het lopen, loop voor Koester

Op dinsdag 26 juli 2011 word ik 50 jaar. Omdat lopen al 17 jaar mijn passie is, sommigen spreken van een verslaving, wil ik die dag natuurlijk ook even tijd maken om mijn hobby uit te oefenen. Ik ben van plan om die dag op de piste van Izegem een marathon te lopen. Daar "alleen maar alleen" is en 105,5 rondjes lopen nogal veel is, nodig ik jullie uit om met mij enkele toertjes mee te lopen of om te komen supporteren.

Voor mij die dag geen bloemen of kransen. Ik maak van HARD-lopen graag HART-lopen.  Daarom bied ik iedereen de kans om op die dag vrijwillig een bijdrage te schenken aan het Kinderkankerfonds. Het ingezamelde geld stort ik achteraf op de rekening van dit fonds. Zij zorgen er voor dat het bedrag bij Koester terecht komt. Koester is het thuiszorgproject van het UZ Gent. Zij zorgen voor een curatieve, palliatieve en postpalliatieve zorg voor kinderen met kanker en voor hun families.

De bedoeling is dat het een leuke, aangename en sportieve dag wordt. Een officiële tijdsopname is er niet en een uitslag wordt er niet gemaakt. De elektronische klok wordt wel geïnstalleerd. Achteraf, maar ook tijdens het lopen, kan er iets gedronken worden in de kantine van de FLAC. De winst hiervan gaat ook integraal naar Koester.

plaats van afspraak: Sportstadium Izegem (Sint-Jorisstraat)
datum: 26 juli 2011
uur: start vanaf 9 u

Meer info over het Kinderkankerfonds en Koester: www.kinderkankerfonds.be

Groeten
Freddy Wallaert

Ik zal er zijn! 

Geen opmerkingen: