woensdag, maart 02, 2011

Nationaal of provinciaal voetbal

't Is achter de rug, de voetbalbond is langsgeweest en heeft ons punten "gegeven". De grens van de noodzakelijke 3000 punten hebben we overschreden en we mogen hopen op nationaal jeugdvoetbal!

Het team van de KFCIzegem-jeugd heeft er vele uurtjes (dagen) ingestoken, het zou een mooie beloning zijn voor het vele werk van deze groep van vrijwilligers.

@Koen: met de kilo is alles dik in orde!
@Nico Mattan: ik ga sebiet (deze week) op zoek naar het schoenplaatje en naar de berglucht voor in mijn bandjes. Serieus, wil ik nog 1 of 2 keer meedoen met jullie dan heb ik absoluut geen probleem om jullie te volgen ... integendeel! In "'t elfde gebod"! :-)

Nutteloze weetjes:
*Tolstoi, Anton Tsjechov, Mark Twain, August Strindberg, Bertolt Brecht, Sigmund Freud, Virginia Woolf en H.G. Wells waren allemaal genomineerd voor de Nobelprijs voor Literatuur, maar geen enkele van deze allen kregen de prestigieuze prijs!
*Gletsjerwijn komt niet van een gletsjer, maar wordt wel in de buurt ter rijping gelagerd.

twee-maarten-van-vroeger:
*1820: Geboren: Multatuli, Nederlands schrijver.
*1824: Geboren: Bedřich Smetana, Tsjechisch componist.
*1917: De Russische tsaar Nicolaas II wordt gedwongen af te treden.
*1946: Hồ Chí Minh roept zichzelf uit tot president van Noord-Vietnam.
*1956: Marokko wordt onafhankelijk.
*1969: Eerste vlucht van de Concorde.
*1999: Overleden: Dusty Springfield, Brits zangeres. (dusty)


1 opmerking:

De Nico zei

Dag Etienne,

Ik ben blij dat u zich nu ten volle 100 % kan inzetten voor de wielersport ... Vive le vèlo !!!