dinsdag, maart 08, 2011

3 - 2

Zondag nog eens tegen een bal getrapt. Twas allang geleden. Afspraak was dat ik 12de man zou zijn maar na een kwartier kon ik mijn vlagske al doorgeven en zelf achter de bal gaan lopen.

Tviel al bij al redelijk mee. In tbegin moest ik nog goed nadenken hoe ik de bal ging "behandelen" maar naarmate de wedstrijd vorderde kon ik al goed in de weg lopen. In de laatste minuten floot de fluiter van dienst een onterechte penantie voor de tegenstander. Een duidelijk aangetrapte bal beoordeelde hij als opzettelijk handspel!

Nogal een flauwe manier om op een dergelijke wijze te verliezen van de huidige kampioenen SK Devolder.

Den derde time heb ik dan weer wel gewonnen ... met voorsprong. Zelfs niet gekwetst alleen een beetje stijf ... een beetje veel eigenlijk en een beetje overal.

@La Dolce Vita: Ik kom af!

1 opmerking:

Cremke zei

Wat zou voetbal zijn zonder de discussies om en rond de fluiters van dienst