zondag, februari 19, 2012

Wie van de drie?

Voila, 't is begonnen, 't is zover, 't is onomkeerbaar, ik ga terug sporten. Niet zomaar een beetje rondslenteren maar deftig trainen. Binnen enkele maanden (02) wil ik er terug staan! Vriendelijke treincollega's hebben me over de streep geholpen. Met de uitspraak:"ik moet niet trainen om voor u te eindigen in een wedstrijd" hebben ze me de motivatie gegeven die nodig was. Trouwens ... die uitspraak was wel correct.
Nu enkel nog een datum vastleggen om de trainingen te beginnen. Volgende week past het nog niet. Misschien de week erna. Als 't past in mijn druk werkschema natuurlijk.

Wie van de 3 is het muzikaal parelke?

1 opmerking:

Anoniem zei

Patti is het parelke, deze keer.
:-)
Ik vroeg me af, bij het bekijken van je lijstje onder fotografie, waarom onze goeie vriend Dreetn er niet tussen staat... Sinds Nele B me wees op zijn sterrenstatus (God en klein Pierke met Piet H) ben ik al een paar keer omver gevallen van verbazing. Weet je nog, die keer aan de Pallieter met de tijgerbikini van Grietje?? Niet te geloven dat het om dezelfde gast gaat...
O ja, last but not least: goed voornemen, dat trainen. Niets zo goed voor je hoofd als het afbeulen van hetgeen er zich onder bevindt! Ik lach me toch af en toe een kriek met mijn eigen gebeul! Go for it!
K