dinsdag, november 02, 2010

It's Alive

Inderdaad Steven, ik leef nog. :-)

* Op loop gebied kan ik meedelen dat
er nu al sedert enkele weken een constante merkbaar is. Ik loop nog altijd gene meter. Wel al 2 zaalvoetbalmatchkes achter de rug (2 overwinningen) en nog altijd niet gekwetst. Wel een paar dagen serieus stijf geweest.

* Op KFC Izegem gebied kan ik meedelen dat
de jeugdploegen het redelijk tot zeer goed doen. Het fanionteam zit in een dipje maar daar komen ze zeker uit.

* Op IVAC gebied kan ik meedelen dat
we weeral de sportiefste ploeg van't stad zijn.

* Op Canicrossgebied kan ik meedelen dat
we met ons team net naast het podium zijn gevallen. Het groepsgemiddelde van iets meer dan 15km/hr was net niet voldoende om de bronzen beloning in ontvangst te nemen.

De cursus fotografie volg ik ook nog maar met minder enthousiasme. Te veel cursisten in de klas, te weinig praktijk, teveel gebabbel.

Tijd te kort, een goeie massage zou me deugd doen!

Geen opmerkingen: